Masih Mood Raya


Huhuhuhu raya sebulan kan

So mood aku masih lagi mood raya

Korang aku tatau la kan

Dalam keta pun masih pasang CD raya ni hahahhaa


Merujuk kepada tajuk di atas ecehhh

Macam nak wat surat rasmi lak

Menu aku rini seperti gambat yg tertera

Hahahhaha nape lak ayat aku camni ek

X kisah la


Kacang tanah memang bawak dari Malaysia....Oh Malaysia...
Aku guna nasi impit segera cap Nona jek
Tu daun limau purut tu dah bape lama dalam esbok
Makan bulan gak le...seplastik ritu beli
Ade yg dah kering...tapi masih leh guna bukan busuk pun
Kat sini mana ler aku nak carik daun kunyit kan
Seb bek ada daun limau
Ade gak le bau rendang ayam aku ni

Hmmmm rasa leh tahan
Bukan nak puji diri sendiri..tp anak tekak aku ni bg respon yg sgt mengagumkan
Banyak btul aku makan
Xpe mlm kang darling balik kije biau dia rasa lak
Dia selalu jadi food tester



14 Gtau jek:

JaJa'Z said...

kalau teringat nasi impit ngan kuah kacang yg berlebih2 terbuang mlm open house taman hari tu rasa menyesal jek tak amik..tak puas lagi nak makan menda tu..

BUNGA said...

wow.. terernya masak.. :)
kat sana tak ada jual kacang tanah yer?

Lelord said...

@JaJa'Zhuhuhu rugi tul jaja...kalau terlebih rajin leh wat sate mkn ngan nasi impit ngan kuah kacang tu kan

Lelord said...

@BUNGA ishhh lom terer lagi...ni masih blajo2 lagi..x jumpe lak kacang tanah..kacang ijo, kacang dhal ade la

CIK TOM said...

wah beraya diperantauan..best tak??

Lelord said...

@Tomato Gurl's Life hehheeh raya ritu balik mesia...raya ke 6 dh balik doha

mrs jamal said...

nampak pown tahu sedap ni

Hizami Li said...

wah.
mama najlaa dah boleh jadi duta gunalah barangan tempatan.
XD

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe ni pun baru balik open house umno taman..huhu

Lelord said...

@mrs jamal ekekekek tak tipu mmg sedap ritu ms 1st time buat kuah kacang cam ade jek rasa kurang..yg ni sedap sket

Lelord said...

@Hizami Rahim ekekekeke pandai la ko zami

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin akak ri jumaaht ni ade open hse gak

Ena said...

ena kalo masak sendiri tak leh jd food tester.. sokmo rasa mcm itu ini kurang.. tapi bila orang makan ok je siap bertambah berkali2..

Anonymous said...

Good day!This was a really outstanding post!
I come from milan, I was luck to come cross your theme in yahoo
Also I learn a lot in your website really thank your very much i will come later

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in