Bekpes @ 4.30am

Seperti biasa kalau darling day shift kena la bangun pepagi
Karang ade lak yg minum air masak jek nak g kije
Aku dah x tau nak bagi darling aku ni makan ape
Roti bakar, burger, jemput2 bilis, sandwich sardin
Tu la yg slalu aku buat pepagi bute
Xkan nak masak nasik kot...huhuhu aku pun cam xleh telan jek

Dalam esbok ni ade kelapa
Ok la...buat jek lempeng kelapa
Aku buatkan skali sambal tumis ikan bilis
Ekekekeke dengan aku2 skali bekpes pepagi


13 Gtau jek:

BIONIC WOMEN said...

tu la bekfes paling best tau..lempeng kelapa cicah sambal..tingat plak kat mak katkmpg..huhuhu

Jamiel said...

Sedap tu..
Lempeng kelapa cicah sambal..
Dulu mak selalu buatkan..

JaJa'Z said...

sedapnya lempeng..jaja suka lempeng ngan leftover kari ikan..yummiyyyy

rATu kEBaYA said...

dah lama tak bekpes lempeng ni.. sedapnye

Lelord said...

@BIONIC WOMEN bestkan...

Marsha~ said...

makan panas2 dgn sambal sedap wooo

Lelord said...

@Jamiel zaman skolah ni le antara bekpesnya

Lelord said...

@JaJa'Z lefover mestila mabelesss... sumer dah blend in lagi lama lagi sedappp

Lelord said...

@Marsha~ sudah semestinya...tetiba teringat lak kat lempeng dpn formosa hotel...mama ko kan selalu melepak situ

Lelord said...

@rATu kEBaYA heheh ape lagi aishah buat ler

Gayahspears said...

ah.. sedapnya.. lame x mkn.. akak buat utk gayah satu..

alinac lover said...

lama x mkn cenggitu.tingin lak~

Mat Gebu said...

Wawawawwaaaaa..lempeng kelapa's...hmm

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in