Nak Mintak Mangap


Hahahhahaha

Aku nak tergelak pun ade

Macam2 hal si najlaa ni..

Kalau dulu ayat peberet dia adalah

"Sowi mama...sowiiiiii"

Skang ni dah tukor len lak

"Mama...nak mintak mangappp"

Mula2 aku igt ape kebende la mangap ni

Tapi dah dak kenit siap hulur2 tangan nak salam

Ooooo ropanya nak mintak maaf

Dah macam sengau lak ni

Adoyaiiii

Aku dah ajo btulkan ayat..

Tapi tetap gak mintak mangap

Mangap pun mangapp la

Ni selalu terjadi kalau dia kena marah ngan aku or papa

9 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheheh..mangap ye..adoyai ingat kan ape lah tadi..huhuh...najla nanti autie ajar bahasa lain ok..ampun..huhu

Shiela Latif said...

kehkehkeh..aku ingat nak mintak makan tadi...rupanyer mintak mangap...eh! maaf...comei2..

mummy_ayu said...

ala pandainya..so sweet walupun maaf jadi mangap...

BIONIC WOMEN said...

unty ingat ker aper ler mangap..hahaha..xper najla nak belajar tuh..kiut jer kan melayan anak yg baru nak pandai bercakap nih..dhiya pun macam2 perkataan keluar

Zaidah said...

najla2....sungguh pandai budak itu...dah petah berkata2....klu bahasa doha apeplak yer najla...

makbed said...

mangap? sangap? ke NGAP! pandainye dia...

az rina a.k.a jaijina said...

ala, so sewet lah..mangap pon mangap le, tp tetap comei, hehe..

Honeyvsbee said...

Hehek . .bdk2 mang mcm2. .

kakyong said...

huhuuu.. comel jer bahasa dia..
anak2 kakyong xde vocab ni...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in