Gambau Kawin

Hehehehhe

Ishhhh bukan gambau aku daaa

Ni hah Bienda penyanyi tu

Syantekkk

gambar kahwin bienda

gambar kahwin bienda

gambar kahwin bienda

Orang dok heboh pasal kije kawen angkasawan

Tapi majlis kawin Bienda ni aku tengok cam lagi best

Hehehheeh x membazir la...usihhh bukan aku jeles yek tema kayangan tu

Nak tengok picca lagi gi arr kat umah AbgNara

gambar kahwin bienda


11 Gtau jek:

BIONIC WOMEN said...

cantik kan baju tema arabian binda tu..turqoise ngan peachy gold..cantik

haszuraidah ishak said...

sape ekk hubby dia?

Nur Hawa Mohd Zin said...

suka tema arab dan bolly..awe ngah berangan ni kak..heheh...

Marsha~ said...

kayangan hape kebenda.... kat kayangan ade ke roket?? tu angkasawan.. lari tema.. diorg konpius konsep kayangan dan angkasaraya.. hahahah

Shiela Latif said...

dia nie memang cantik kan?...
suker jer aku tengok mata n hidung dia nie...

Lelord said...

@BIONIC WOMEN aah cantik..orgnya oun cantik

Lelord said...

@haszuraidah ishak ntah katanya org TV9

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin hehehe majlis awe sok wat la

Lelord said...

@Marsha~ hahahhaha patutnya pakai baju g bulan kan

Lelord said...

@Shiela Latif cun kan...cuba ko solek cam dia mesti ko cun gak

Nur Hawa Mohd Zin said...

tu lah kak ngan pkr nak buat time bile..heheh..perkahwinan melaka, jawa conform...dress conform..lalal...over dah awe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in