Muntah....Nape?


Uwaaaaaa...uwekk..uwekkk

Takleh tahan


Bukan aku ye yang muntah ni

Dak kenit ni...tak sedap badan kot

Malam tadi nak tido dia mintak nak pakai vicks..nak pakai minyak yuyi

Dalam kul 11malam...kejadian berlaku

Hehhehe sumer dah lelap awal tau...9.30pm dah kuak lentang

Tetiba dia bangun n nangis

Biler tanya nape dia kata tamo dok atas tilam

Saspen gak la kan...ne tau ade makhluk misteri nusantara ke

Sedang elok je aku letak dia atas lantai...

Hamek selori dia muntah ekekekkee

Selambak seb bek la atas lantai

Dan paling nasib baik darling ade...

Kalau x aku le kena bersihkan

Dengan dak kenit melalak lagi....

Cian najlaa....muntah kuar ikut mulut..idung pun ade

Pas dah tuko baju...dah minum air suam dia sambung tido

Aku...

Hehehehhe aku teman kan darling la

Tengok jek dia mop lantai


p/s : dak kenit tido lagi ni...skang kul 5.42am local time..biasa arr bgn awaldarling kije



10 Gtau jek:

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Alalala cian najla.. Dah x sihat muntah plak dia.. Salah makan ke mama.. Get well soon najla syg.. ;o)

Hizami Rahim said...

sian najlaa.

Lelord said...

@Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil rasanya bukan salah mkn..masuk angin kot..semlm dia xmo mkn minum susu jek

Lelord said...

@Hizami Rahim tu la pasal..harap dia bgn tido ni ok la

JaJa'Z said...

ingatkan mummy nya yang muntah ada makna..

Nur Hawa Mohd Zin said...

najla tak sehat ke kak? dah bawak g klinik?

Honeyvsbee said...

Bwu nk taip maybe pewot dye masuk angin tp dah ibu tau pun. .hehehe. .letak minyak yuyi kt pewot dia la. . . .

Honeyvsbee said...

Bwu nk taip maybe pewot dye masuk angin tp dah ibu tau pun. .hehehe. .letak minyak yuyi kt pewot dia la. . . .

rATu kEBaYA said...

sian najla.. tetiba muntah pulak.. mesti tak sedap perutkan..

Lelord said...

@rATu kEBaYAtu la psal..alahai dak kenit aku ni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in