Anak-Beranak Berurut


Hehehhehe ni mlm td punya scene yek
Darling awal2 masa kol umah dh gtau mlm kang tolong picit
Banyak kije the whole day

Pas makan malam...eh malam tu aku masak Nasi Ambeng Java huhuhu
Mula le nak wat aksi2 kan
Hahahahha x sempat nak wat pape pun
Dak kenit dah heboh kata nak picit papa dia

Tapi ok gak la kan selamat tangan aku
Bukan le xmo picit somi sendiri
Tak best pasal x dapat nak picit ngan penuh nikmat
Ekekekekekek darling kan gagah perkasa...sakit tangan aku
Tapi kalau darling picit aku yg sedang elok ni best...
Rasa cam g spa urut jek hhahahha
:love:

Ni meh tengok cara dak kenit

Mula2 kite pijak2 jek papa camni
Nak jogging pun bleh atas ni
Kalau lari setempat pun best kata papa
:ngacir:
Pastu tekan2 jek...
Kalau papa ade bunyik cam burpp tu sedapp la
Hahhahahaa kekadang kena pura2 ade bunyik yek
Pasal dak kenit akan tanya byk kali sedapp x papa

Okey tekan jek lagi kuat2 kat sini
Nak tumbuk2 pun bulih


Last skali duduk jek atas papa

Pastu kena la turn dak kenit la
Pandai lak tu ckp..."papa x boleh pijak naja, nanti patah"
Minimos yg amik alih tugas yek

Kemain suke lagi ade tukang urut khas ni
Asik mengekek ketawa je
Huhuhuhu




12 Gtau jek:

mummy_ayu said...

TOMEINYE...TAMBAH TAMBAH PART MIKIMOS URUT TU..ADA ADA JER...

rATu kEBaYA said...

minimos tu bertenaga jugak ye nak picit bahu najla.. hehehe.. comeilah

Shiela Latif said...

@rATu kEBaYA tue pasallah aku nak ambik wat menantu...ekekeke

Lelord said...

@mummy_ayu hahhahammg camtu la tiap kali dia tolong pijak mmg kena urut dia skali...sedap gak 13kg dak kenit ni

Lelord said...

@rATu kEBaYA huhuhu asal boleh jek....najlaa pun nak upah gak pas urut papa

JaJa'Z said...

aksi mak nya mengurut papa takde ke..ehem2..hehhehe

Lelord said...

@JaJa'Z hahhaha x sempat mama nak wat pape anak dh take over

Lelord said...

@Shiela Latif ekekekkeke shiela...leh tak aku mintak hantaran serba lengkap

Gayahspears said...

wah.. byk best lorh akak...
suke la rase sedap je bile ade org urut..
tapi kalo yg dok atas tu beso bdnyer..mau patah pinggang..huhu

Lelord said...

@Gayahspears hehehehe najlaa jek takat 13kg sedap2 lemak ketam tu

sweetie2010.blogspot said...

suka tengok keletahnya.

Shiela Latif said...

@Lelord ekeke...sila terangkan...senang aku nak prepare...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in