Lontong Versi Lelord

Muahahahhaaa
Dengan gigihnya kul 7.00am aku dah berpencak silat kat dapo
Rebus ketupat Nona yg kecit2 tu
Pastu potong le carrot, ngan kacang panjang
Ekekekeke x cukup kan sayur aku nak wat kuah lontong ni
Dah tu jek yg ade dlm esbok
Pastu goreng tauhu sket...ohh tempe xde dah abis ritu
Rendam tauhu kering ngan suun

Kena la ade sambal tumis bilis kering ni
Bukan tu jek ikan bilis goreng pun ade gak
Hehehheheee tu pasal namanya
Lontong Versi Lelord


8 Gtau jek:

mummy_ayu said...

sgt suka makan lontong...
sedapnye....

Ena said...

ena suka lontong.. nampak sedap jekk..

orang melayu boleh said...

blog yg hebat! keep your good work!

salam ziarah
http://www.orangmelayu.com

Lelord said...

@mummy_ayu lela pun suke...hahahha wpun x cukup bahan cam sedap jek makan. ekekkeke benonya pasaldh lama x makan tu yg cam sedap

Lelord said...

@Enahahahahha perasan sedap

Lelord said...

@orang melayu boleh hehheheh tq

Mamamya said...

uihhh...sedapnya...baru jer b'kira2 nak buat....ko dah buat dulu.. :)

JaJa'Z said...

yummiehhhh..ni sah2 tak puas makan masa raya kan?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in