Celcom Bagi Aku Blackberry Torch 9800 smartphones

Hmmmm cantik tak? Ni celcom nak bagi kat aku Blackberry Torch 9800

Kecik tapak tangan Najlaa, satu padang pasir kat Doha aku tadahkan

Hehehehe dengan harapan menggunung pasal aku xde BB lagi

Blackberry Torch 9800 adalah smartphone pertama yang ada touch screen dan QWERTY keyboard.

Nak taip SMS laju ala2 speedmaster bolehkan guna keyboard

Takut screen 3.2 inchi Blackberry Torch kotor ngan cap jari

pun boleh gunakan keyboard

Semuanya mengikut citarasa masing2 yek..... Nak sentuh or keyboard

Memang sangat-sangat fleksible Blacberry Torch 9800

blackberry torch 9800

Dengan adanya 5 mega pixel leh la snap2 gambar

Dan paling best, dalam Blackberry Torch 9800 ini ada 11 photo modes

Eh ada gak fungsi untuk rekod video

Dengan plan Celcom Exec 50 boleh update status Twitter

Tengok status Facebook dan check email sepanjang hari

Coverage Celcom adalah yang terluas, terpantas dan paling jelas di Malaysia

Dan yang paling best ialah ada diskaun sampai 30% SETIAP BULAN kalau guna Celcom Exec 50

Huhuhu walaupun aku dah kat Doha, Qatar line celcom masih wujud tau tiap bulan aku top up

Aku guna prepaid jek....tp tetap la celcom di hati

Kalau menang ni leh la tukar plan Celcom Exec 50

Dulu....kini...selamanya cewaahhhhh

celcom blackberry torch 9800

Korang nak ke Blackberry Torch 9800??

KLIK JE SINI

Tapi kalau korang dah tak sabar sangat nak gunakan Blackberry Torch 9800 ini, boleh pre-register di laman web Celcom nie. Untuk makluman, 28 Oktober ini, Celcom akan buat majlis pelancaran Blackberry Torch 9800 ini. Dan 100 pembeli terawal, 3 barangan di bawah akan menjadi milik kekal secara PERCUMA:-

1. Jabra Bluetooth Headset worth RM125
2. 8GB Micro SD Card worth RM68
3. Energizer Portable worth RM58



12 Gtau jek:

notti netti said...

good luck!!! :0

Zasillah Ariffin said...

gud luck babe....1st time nih tengok ko bersungguh2 join kontest....ekekeke

Lelord said...

@notti netti macehh

Lelord said...

@Shiela Latif ekekeke tq2..aku xde BB nak soh darling beli karang dia bg mcm2 pilihan lak.lgpun aku pya wishlist dslr ngan barang kemas hahahha

Unknown said...

wah..wah....


good luck kak lelord..cayalah...

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Besar padang pasir Doha nuh..hmm besar harapan tu.. Kak Sweetie doakan. good luck Lela.

MamaYatie said...

good luck dear!

Unknown said...

YONG PAKAI BB BIASA JERK~

Unknown said...

good luck!!!

mrs jamal said...

awak amik 1 saya amik 1 yer..ha..ha

ilanilyana said...

kalau dapat bagi la kite..akak kan dah de hp byk..uh

hamzah ian said...

waaa

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in