Hehehehe Macam-Macam kat Doha

Adoyaiiii
Layan je lah picca ni
Macam2 adaaaaaa


Sebelum ni aku dh de wat N3 kat sini


19 Gtau jek:

Ciklinn said...

haduyaiiiii... betul3 macam2 ada...

BUNGA said...

bilalah nak sampai doha ni.. teringin nak tengok yg mcm2 tu..hehhehe

Mamamya said...

aduhai "bin bantal" :D lawak sungguh....

JaJa'Z said...

kalau bawak ke malaysia ni..mau kena ban menda2 ni semua..hehheh

dieya said...

yang pickled garlic tu tengok nama pun dah tergezut...

Redbloodsnow said...

DOHA TUH KAT MANE EK KAK. KEBLURAN LAK KITE...HEHE :P

Zaidah said...

hahahaha....namanyer tu bablol...palat..zakar...hehehe

Bain n Adi said...

ehh tak dak nama lain keee.atau masudnyee lain kott kat doha sana tuu..

alinac lover said...

hahaha..

kelakar je rasa ek~

Makbed said...

aku salu je sebut PALAT tu. aahahaha.. nama makanan rupenye...

Ena said...

keh keh keh..

mcm2 kan!..

LYaFRINA said...

kelakar...
mcm2 nama...
tp y xtahan sekali bahlool tu..

Nana said...

hahahha lawak gile wei sakit perut aku gelak ni

mamaaerish@eb said...

agak tidak sdp didengar disitu kan?... tapi maksudnyer aper yer?....

BIONIC WOMEN said...

agak2 kalau kita beli picled garlic tu tuk mak kita kat kampung mau nyer dia baling kat pala kita..hahaha

Shiela Latif said...

kehkehkeh...yg takleh tahan dalam botol tue lord...tak ngagak2!!...

tak selera akuuuu...uwekk...ekeke

Sha@Mama Tina said...

hahaha...pelik tp benar!

sweetie2010.blogspot said...

Hehhee, terkejut bila membaca nama2 ni yer. Hubby Sweetie kata nama Bahlool tu nama elok juga.

larradanish said...

KAHKAHKAH...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in