Aktiviti Dak Kenit @ Rumaila Park

Nek beskal yek
Walaupun x pandai kayuh
Adehhh asik gostan jek
Kaki malas nak letak kat pedal..ishhh gewammmm aku

So papa la mangsanya
Dah dia yg ajak g sini siap nak bawak beskal

Ekekekekkee terbongkok papa nak menolak anak dara dia
Xpe kasi papa excersice pewoot
Ni lak tingin dia nak ikut cam budak ni gelongsor
Padahal ade jek taman menan kat belah2 ujung tu
Tapi tempat ni gak jd pojaan najlaa

Ishhh nak ikutkan aku x mo bagi dia main
Macam2 dipikiran
Takut pala terhentak la
Tersungkur ke..kang patah lagi gigi
Dak kenit aku ni bukan lasak cam Qila anak Marsha

Tapi dah dia beria aku lepaskan gak le
Mula2 ngan aku2 skali gelongsor
Hahahahhaha syok gak

Huhuhu ni la rupa paras dah kepenatan




10 Gtau jek:

Mamamya said...

ehehe...damya ni sampai arini bukan kayuh basikal jer x reti nak naik basikal tu pun takut amat...pada hal ada roda 3....!!

so,hadiah b'day atok bagi basikal tp adik yg gasak.....bila nak kayuh x larat pulak sbb kakak yg dok belakang....berat!! :D

Lelord said...

@Mamamya ahahahhaa maknanya nanti besday fiqa ko kena la belikan beskal..so ade sorang satu. xpun soh jek tok leman bg adiah beskal lagi

Nia said...

woo,..mana beli basikal pink tu? aunty nak pinjam bleh? comel la dia!

Jamiel said...

Salam perkenalan..
Actually saya ni baru jd blogger..
Cute anak akak..
Hope kita le sharing experience..

mrs jamal said...

cutenyer

Nana said...

hehe soiknye tgk najlaa men gelongsor

Lelord said...

@Niaauntie Nia x mo beli ke? Beskal Fulla...konon2 cam barbie la...

Lelord said...

@Jamiel sala perkenalan gak...

Lelord said...

@mrs jamal hehehe mama pun kiut-miut kan

Lelord said...

@Nana hahahha mmg syok..aku pun men sama

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in