Birthday Najlaa


Alhamdulillah...akhirnya majlis berjalan lancar
Seawal 6 pagi dah terjaga...huhhuuu
Macam2 difikiran...bukan la buat majlis besar2an
Tapi iyerla slalunya wat majlis sendiri jek
Tp ni melibatkan neighbour mesia

Pas bekpes pagi tadi aku pun mula arr bersilat kat dapo
Mulakan ngan buat air sirap selasih...ais xyah boh dulu arr
Dh nak start majlis baru masukkan
Pastu aku potong2 la salad, timun, kacang botol n tomato
Ni ulaman la... best ooo lawan ngan sambal belacan
Dalam kul 11.30 aku start menggoreng ayam
Diikuti ngan tempe...tauhu jek yg xde
Ops sup pun ade gak..mau tercekik lak kang

Hampir kul asben Eena anto buah2an
Benonya aku ngajak dia join besday
Akid pya besday smlm...oleh krn Eena yg sarat nk bawak diri
So together-gether la kan
The more the merrier
Ekekekeke mak buyung ni siap goreng nugget ngan sosej lagi
Udah dibilang xyah susah2...bawah buah pun dh ok benonya

Meh layan picca...


Ni kek besday dak kenit
Chocolate mousse

Ekekekekeke siap ade pose lagi kat kek

Sweet jek anak mama

Ni dia birthday girl ngan birthday boy
Najlaa & Akid


Masing2 dah x sabo...

Menunggu giliran...

Hheheheh ade dua kek
Jom makan sampai pengsan

Hah ni kawan aku masa jaman2 kat itm segamat nun
Hampir 11 tahun x penah jumpe...
Dia dah dekat 3 tahun kat Doha
So aku invite la dia datang
Thanks Juju

Hehheheh lagi sorang aku invite adelah Anne Hotfm tu
Ni coursemate aku masa kat uitm shah alam
Tp dia x datang...lgpun ritu anne ade inform kalau asben dia x kije ok set


Meriah jap umah aku hehhehe

Hehehhehe darling tiup bubble...
kemain menjerit seronok lg budak ni

Najlaa ngan adiah2 yg diterima
Tq auntie2 semua
Aku kena la ade tuk enterprem kan
Sila abaikan umah yg bersepah ni jap yek

Skang adelah sesi tayang makanan
Aku buat "Nasi Ayam Penyet"
Hehehhehe cari resepi kat tenet
Tapi bukan semua aku follow la
Nasi penyet aku = nasi putih, ayam yg kuperap semalaman, ulam, tempe,
sambal belacan berserta sup
Menu lain sosej, nugget, ayam kepci
Buah tembikai & limau

Selamat menjamu mata andaaaaa

13 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah!!! happy nye...meriah sungguh...selamat hari lahir najla...semoga sehat, ceria dan bahagia selalu...sorry autie awe tak dapat bagi hadiah..hehehe....

autie nak kek boleh???

missrivebell mumun said...

Happy 3rd birthday najlaa..
Jadi anak yg baik yer... =)

BIONIC WOMEN said...

wahhh..sungguh meriah besday najla..sangt sedap makanannya, ramai jugak nebor mesia kat sana ek...

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin tq auntie awe...ooo adiah xpe auntie lom kije kan..sok2 dh kije bg ek ekekeke

Nak kek ke? meh sini

Lelord said...

@miss mumun macehh...insyaallah najlaa akan jadi anak yg baik doakan yek

Lelord said...

@BIONIC WOMEN hehhhee meriah2...ade la dlm 6 famili kat sini

Unknown said...

wahhh.. meriah.. gila sedap menu masak sendirik..

Marsha~ said...

perggghhh.. terer kau masak ayam penyet.. happy belated birthday najlaa!!~ balik msia auntie bagi hadiah ek???

Lelord said...

@kakyong ekekekek masak syok sndri

Lelord said...

@Marsha~ ahhahaha aku pun cam tak caya..kagun ngan diri sendiri.

macehh auntie..

mummy_ayu said...

happy 3rd bday najlaa!! meriah tu..

Unknown said...

happy birthday sayang

aunty mohon maaf...terlepas pandang birthday kamu yang ke 3 ini..

terharu dgn mama kamu..sangat-sangat rajin, siap masak nasi penyet gitu... i like


dengan kek najlaa yang sangat cantik ...wah...aunty rasa macam ada dimajlis hari lahirmu sayang..

najlaa...semoga kamu menjadi anak yang solehah

bab hadiah kan..
kalau umai nampak sure suruh aunty belikan....wah...........pink2 gitu

i luv u....n mama lelord

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman tq auntie..
najlaa pun cam pelik camne mama leh rajin ekekeke

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in