Jengah-jengah Intai-intai

Kat tempat lain sume dah start winter ek
Sini lom lagi tp hampir la kot
Memalam ni aku dah sgt terasa kesejukan
AC masih lagi on tapi 30"c arrr
Kat tingkap pun aku tengok berembun semacam jek
Sebelum ni ne de cenggitu

Disebabkan dh nak tibanya musim sejuk
Aku pun kena la siapkan mental, fizikal, emosi
Kat mesia kalau hujan jek dh bunyik nape la hujan nak kuo pun susah
Bile panas la bising gak pasal kepanasan
Uwaaaaa pasni sejuk yg btul2 sejuk ni camne la gaknya

Dah g carik dah baju yg sesuwei kat
Memang cantik2 baju kat H&M
Memang menepati citarasa aku la hehehhee
Harga pun ok la mampu milik

12 Gtau jek:

eB ezrin said...

bestnyer... winter la.... nk join gak.... ;p

jemput ker ten little fingers yer... (",)

mamaarifakeemaisy said...

bestt....! tp kt Msia pun dh musim sejuk dah..hehe..hujan je malam..best! ^_^

Marsha~ said...

cepat shopping pastu publish siniiiii

BIONIC WOMEN said...

nnti amik gambar salji ek..hahahaha..

musim sejuk sana aper aktiviti yg menarik dibuat????

Unknown said...

nk tgk jugakk bju tu

Lelord said...

@mamaaerish@eb hehehhehe meh la join

Lelord said...

@mamalieyna hahahhahah ujan sejuttttt

Lelord said...

@Marsha~ ekekekkeee aku nak baju bulu2 tp pendek la nmpak momtot...xmo2

Lelord said...

@BIONIC WOMEN hehhehehe musim sejuk tp doha xde salji

Lelord said...

@alinac lover hehheee

Unknown said...

lagi best klu ada salji turun kan..... :) mesti najla suka....

Lelord said...

@Mamamya bukan najlaa je is..aku oun suke. men salji dulu masa kat genting jek zaman2 bercinta hahahhaa

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in