Grendha - Ana Hickmann Collection

Get your hands on the exclusive Grendha – Ana Hickmann collection at Samba, Sunway Pyramid. The gorgeous Brazilian super model’s collection features sensuous sandals with gleaming rhine stones, dazzling crystals, contemporary styling, beautiful detailing and sophistication. Grendha in collaboration with Brazilian super model and TV Host Ana Hickmann brings you fashionable sensuous footwear designed for modern women who projects style and sophistication at all times.

Grendha Ana Hickmann - Fascinio Scarpin

Aku cam kenan jek ngan kaler merah ni

Dah lama x menggayakan kasut opis ni

Dulu masa kat bank mcm2 jenis kasut pakai


Grendha Ana Hickmann - Fascinio Thong

Ni cam simple jek

Ada macam2..KLIK


p/s : hehehhehe ade sesapa nak banje aku tak??


4 Gtau jek:

kakyong said...

yg pink tu memang cantik la.. kalo ade warna cream ke, sbb kakyong tak minat pink...

tp dah dok umah ni ape ke hal nak pakai heel.. sandal flat cukup la...

rATu kEBaYA said...

meh kita blanje sama2 nak tak? hehe

sweetie2010.blogspot said...

Salam

cantik kasut tu..buat gi Opis..Beli satu Lela, buat jalan2 kat sana. bergaya tu.
Akak suka kasut colour hitam, coklat..Senang nak match ngan mana2baju ma..

Mia Liana said...

mia suka kalau kasut yang kat atas tu warna coklat tua... lawa... hitam pun ok gak lagi elegan..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in