Sofa Baru



Whoaaaa

Jangan salah sangka yek

Korang ingat byk beno ke duit nak beli sofa baru

Kat sini mahal2 ooo

Ishhh x kenan aku sofa kat doha ni

Pak arab suke benau sofa kerawang2

Mahal ya ampunnnn...


Ni sofa dak kenit la

Papa bg adiah besday

Leh tahan gak reganya...QR155

Pasni soh papa belikan meja lak, kena arrr satu set

Hahahhaha aku jek yg lebih dak kenit bukan tau pe pown


Semalam masuk toys r us, kebanyakannya anak patung

Ishhh xmo..xmo..

Dak kenit dah usha baby dlm stroller

Jangan harap le aku bagi papa dia beli


Kemain lagi dak kenit posing
Hhehehhehe ni kiranya bed sofa
Nampak tu dah lelap pun
Montot seksi...


10 Gtau jek:

nur said...

siap ngan tempat tidur gitu.. best2

ALL IN ONE

JaJa'Z said...

ntah2 senyap2 akak pun duduk jugak kot..hehhehe

Shiela Latif said...

hehe...memang maknyer yang lebih selalu nie...sama gak ngan aku lord...pak kal anak ku lelaki....toys dia pon sibuk ibu nak pilihkan...huhu

suamihanyisterizuki said...

waa syoknyen tido ats sofa baru...pinkkk gituh ;)

Lelord said...

@nur huhuhu mlm td tido pun xmo atas tilam...nak tido kat sofa jek layanzzz

Lelord said...

@JaJa'Zekekekkee lom lagi...

Lelord said...

@Shiela Latif hahhahaa haruslah kan..aku kena pilih

Lelord said...

@suamihanyisterizuki dak kenit mmg suke ngn pink

Gayahspears said...

wah!! cumel.. gayah suke.. pink lak tu :)

EiJa ZaQuaN said...

wah..bestnye hadiah najlaa..sofa bed..kaler pink lg tu..sgt sesuai..hehe..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in