Teh...Tea...Cha...Shai...Chai...


Have u ever wondered how to say "tea" in different languages

Hehehhehe mende yg sama

Pronounce aje...

Tu yg berderet kat tajuk tu hah

Arabic = chai or shai

Chinese = cha

Bengali = cha

Albanian = cha (pronounced chai)

Filipino - tsaa

English= tea

Kite sumer sebut "teh"


Meh tengok koleksi kat umah aku
Teh Boh Harimau tu import dr mesia...

Aku guna tu nak wat teh susu...kasi pekat kaler baru selera

Lemon Tea pun ade

Hah yang kotak kaler pink comei ngan purple tu baru beli

RoseWith French Vanilla ni best
Bau harummmmm
Ekekekeke baru jek aku beli ni
QR9.25
RM7++

Hehheheheh ni picca yg sempat aku snap
Macam2 ade...

Tu nampak tu reganya...QR9.25


P/S : aku cam nak cuba semua arrr...tp kena kasi abis dulu stok kat umah

14 Gtau jek:

suamihanyisterizuki said...

waa mcm2 ade..hany ni stick pada teh wangi tuh jer...hehehe

rATu kEBaYA said...

macam2 tea ye.. nak habiskan sekotak pun makan masa.. ni pulak nak rasa semua..

Lelord said...

@suamihanyisterizuki huhuhuhu....

Lelord said...

@rATu kEBaYA kami mmg suke teh...lebih2 lagi teh es...slurppp

mrs jamal said...

wah cam best rr..nak singgah minum boleh?

JaJa'Z said...

nak jugak!!!!

Lelord said...

@mrs jamal meh la...

Lelord said...

@JaJa'Zorite..siapppp hehhee

mamaaerish@eb said...

eb dulu suker bgt ngan teh & kopi tapi biler dh ader probelm jntg nih... trus kena stop... hu3... i rindu la...

Nana said...

ritu aku ada bli teh perisa balckurent kt cameron pening weh..xleh mnm bau mcm minyak wangi tumpah dalam teh hahahah

Lelord said...

@mamaaerish@eb walahhhh ciannya...take care dear

Lelord said...

@Nana kekekkekee ko pya x sedap kot nana

suriajingga said...

aku suka minum teh...tapi perut aku lak angin....HANGIN jer aku tgk teh mcm2 perisa...nak try..tapi pastu kena tanggung akibat...

kak ina kl said...

ooo kamu ni memang pencinta teh..macam-macam teh ada ..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in