D'Pool @ Al-Handasaa

Pagi tadi pas bekpes dlm kul 10 turun g mandi-manda
Benonya dah lama nak bawak dak kenit men air
Tapi pasal kemalasan melanda
Satu lagi kang asik ajak turun berendam jek tu yg x sanggup
Skang ni pun asik dok dalam bath tub jek

Hmmm pastu dah darling kata nak bawak dak kenit
Aku on aje la...hehhe bukan jauh pun bawah umah jek
Kat building sebelah ni hah
Aku pun cam lama dah x berendam
Dulu masa dok Genting Court slalu gak le menyelam
Ekekekekek selam kepala aje nak berenang x pandai

Posing dulu sebelum mandi
Huhuhuhu
Ehh xde la dalam sgt...td mama pesan baik2 air dalam

Ok la sape x pandai swimming meh najlaa ajor...
Kena apung kan badan dulu tau

Pastu baru leh kuak2 tangan
Nak wat kuak lentang ke, kupu-kupu ke sumer bleh

Dah penat, so dok jap amik napas

Hehehehe abai kan je gaya seksi tu tau
Najlaa je leh wat cenggini..mama ne bulih
Auntie2 pun jgn wat camni ek

Papa jom kite menari dlm air nak?
Kat tv slalu kan ade renang berirama

Dah kecut2 kaki tangan baru leh balik yek

Babai semua!!!

5 Gtau jek:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

wah...

najlaa...aunty cayalah sama kamu...
tahniah...
suruh mama hantar kamu berenang hari-hari yer.,,nanti slim jer..

BIONIC WOMEN said...

comel jer najla...
kalau hari2 pergi komfom najla terer berenang..hehe

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman huhuhuhu nak turun bawah yg malas...kalau papa ade ok

Shiela Latif said...

seronoknyer mama najla tue yer....ekeke

alexa yussida said...

comelnyee najlaaa:D

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in