Kerepek Pisang Made In India



Hehehehhehe mula2 aku ternmpak kepek pisang ni ingatkan Mesia pya
Tengok2 dari India
Tetiba lak terpikir kat sana ade ke pokok pisang hahhaha
Dan sekali lagi baru teringat pasal makan beralaskan daun pisang
Btulkan dorang makan cenggitu
Ke aku yg pasan cam tu
Korang penah ke makan alas daun pisang
Aku penahhhh
Tu kat PJ ade ntah hape nape kedai mapley ni


Ni kepek pisang from India
Tatau le pe rasanya
Tp kan kemain kasor2 lagi dia hiris
Kat mesia sagat nipis sedappp jek makan



3 Gtau jek:

dieya said...

nampak mcm tebal semacam kerepeknya.. takut sompek lak gigi karang!

Lelord said...

@dieya hahhahaha akak pun tak lalu nak makan...bio la tunggu raya balik mesia makan pepuas

Kyuubi_85 said...

diorg biasa mkn mcm tu kot.. hihi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in