Peritiwa 10.10.10


Ni bukan peristiwa pasal org kawen ke ape yek

Ni pasal kemalangan ngeri

Aku x leh tahan...

Tiap kali baca, tengok gambo atau tengok video bergenang2 airmata

Slow2 jek tumpah

Al-fatihah untuk arwah

Dan takziah untuk mangsa dan keluarga


6 Gtau jek:

Marsha~ said...

tu ar... jadi kat melaka lak tu.. sedih siot

Lelord said...

@Marsha~ btul ooo sedeyy
ni la bas yg aku slalu nek tiap minggu pulang ke pangkuan somi ms jaman2 dok kl...Siap bawak perut lagi tp x penah bas delima yg aku naik laju

norhidana said...

mmg sedih la psl kejadian tuh... org dh tak fkr psl majlis kawin dato muzafar tp org duk cite psl kemalangan yg dasyat tuh... ngeri n mmg trajik betul

Shiela Latif said...

Al-Fatihah dan takziah pada semua mangsa dan keluarga mangsa.

nur said...

takziah

ALL IN ONE

Nur Hawa Mohd Zin said...

betul tu kak..awe tak mampu nak bace dah pasal kejadian tu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in