Sangat Biadappppp

Ni korang tengok la ni...
Masyaallah....ade jek yg nak dibahankan
Sangat biadap
Keterlaluan


27 Gtau jek:

JaJa'Z said...

kuang hajor betul!!!!!

Mamamya said...

iskh....gerammmmnyerrrrrrr...!!!!!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

mmg biadap..
rase nak pang aje sape yg wat tu..

Whitey Mommy said...

sangat biadap... nanti mesti Allah laknat... punggung tu jadi apa ntah... huhu sedihnya...

rATu kEBaYA said...

sungguh biadap dan keji.. rasa nak sula je... dah lama guna ke.. ke ada rasa nak pakai beg kt tepi perut tu..

marah sungguh ni

alinac lover said...

mak datokkkkkk! gila siapa yg buat ni

Kalamhati said...

Astaghfirullah..memang dilaknat Allah dia ni..aishh geram!

mamaaerish@eb said...

x lama idop tuh...

sayaseorangsurie said...

memang kuangg ajaqqq!!

:: HUSNA :: said...

astaghfirullah... sakitnya hati tengok..
Allah maha berkuasa..

Azwandy Bin Muhamad said...

Kurang ajar punye kafir laknat...
Sengaja nak naik kan kemarahan umat Islam....

alexa yussida said...

astaghfirullahalazim....

Alida Ali said...

Kurang ajarnya...

Mrs Kelly Walther said...

Kurang ajar & memang sangat2 biadap...

era_zierah said...

ni kalo jmpe pmpuan ni, cnfirm2 da arwah da pmpuan ni kne keje kan,,,'

kuang ajaq giler

era_zierah said...

ni kalo jmpe pmpuan ni, cnfirm2 da arwah da pmpuan ni kne keje kan,,,'

kuang ajaq giler

puteriqaizyan said...

mane akak dpt gmbr nih?
mmg sgt3 biadap!!

Ciklinn said...

memang kurang hajoo.. rasa nak ku bomm dengan c4

MASA said...

saya sendiri nak post pasal ni tapi rasa tak sampai hati nak sebarkan..sungguh jijik gambar tu

il ya na said...

melampau seh! mmg melampau!

larradanish said...

orang tak berotak camtu la...

Zaidah said...

memang biadap betul...nak menjatuhkan agama Islam...

~ Lady ell ~ said...

derang ni mmg carik jln nk gaDUH LA KAK..

Lelord said...

Rakan2 semua : Laknatullah sape yg buat mende2 ni. Rasa sgt tersinggung dengan penghinaan sebegini

sweetie2010.blogspot said...

Memang orang yang buat keje ni biadap laknatullah. Moga dapat bala atas perbuatan mereka ni.

Nana said...

sula je bontot tu kasi mampos

Leya... said...

sabar la wahai kawan2. Ini kerja orang kafir yang tak sudah2 suka menyakiti hati umat Islam.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in