Nuffnang...TQ Yek


Ehhhh lom lagi
Bukan aku dapat ribu2 yek
Nak cash out RM50 pun lom ekekeke

Biasa la kan...
Aku kan jakun sket
Bile nuff tambah satu BE aku nak bersorak cam dapat durian runtuh
Mahap la yek
Korang musti dapat banyak dari aku kan
Tapi x pe aku ok jek...kalau nuff nak bagi lg byk
"kecik tapak tgn najlaa...satu qatar aku tadahkan"
TQ Nuffnang
Jasamu kukenang

Ekekkekek siap brush kaler merah tu...
Bukan byk mna pun
Saja tamo tunjuk kat korang :)


8 Gtau jek:

Marsha~ said...

apsal sume cakap psl nuffnang ni??? heheheh... takpe... lama2 nanti jadilah bukit.. aku pun baru je sekali cash outkan dut nuffnang.. dapatle beli kasut baru dan mainan anak2... ok le tu kan??? sape nak bagi kan??? hehehe

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Tahniah dear!!!! ;o)

Lelord said...

@Marsha~ hahahaha aku jeles tu pasal aku pun nak citer gak

Lelord said...

@Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil heheheh maceh ibu sambil berblog sambil dapat duit

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

tahniah lela..
yup. sikit2 lama2 jd bukit.. =)

MuJE said...

wahhhhhh... banyaknya BE die tengah running... congrats2!

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah akak lagi banyak dari awe...heheh...awe sikit jerk..lalal..yang pntg rakan blogger :)

nanti blanjer awe..heheh

puteri cahaya. said...

congratulation mama najla.. :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in