Aku Tatau Maksudnya

Ekekekekee
Aritu aku mmg perasan nama kedai ni
Tapi x sempat nak snap picca
Tadi lalu so aku amik le

Tapi kat sini kan mmg ade nama2 yg aku rasa
Kalau ikut kite maksudnya x berapa nak best

Ni yg aku search..Bahlool ni nama org benonya


8 Gtau jek:

Ena said...

ekekekek..

nama camtu pun hado kan.. apa maksudnya tu agaknya..

Ciklinn said...

hargh hargh harghh.. bahloool betul...

Makbed said...

hehehehhee..ahahhahaha..

mummy_ayu said...

nama kedai....takut org malaysia baca..he he he..

alinac lover said...

TAPI KALO X SILAP SAYA..KITA PON X BAIK CKP ORG LAIN BAHLUL

APA TAH MAKSUDNYA..LUPA PULAK

sweetie2010.blogspot said...

Apa erti nama tu ya...mungkin maksud nama tu elok..kat sini kalau nama tu.. jadi bahan ketawa lah pulak.

siti nurkhijah said...

macam-macam ada....

Sha@Mama Tina said...

siyes..kalau aku jumpa pun awal2 aku da gelak hahaha

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in