Korang Suka Salad??

Soklan kat atas tu...So korang suke ke?
Kat mesia slalunya makan salad ngan thousand island dressing
Aku kan nak ikutkan x suke
Cam tu gak ngan sayur ade certain2 sayur jek yg aku makan

Kat sini kan kalau g makan paratha kat Titanic
Siap ngan salad..kobis...kadang ade la daun ntah aku pun tatau
Sepotong limau nipis so nanti perah jek limau kat daun2 salad tu
Ekekekeke nama kedai mamak ni Titanic tau
Dekat jek ngan umah

Kalau makan beriyani, shawarma ke pun ade gak
Salad, tomato,carrot cuma x de la limau nipis

Tapi kan yg pasti aku suke makan daun2 ngan perahan limau nipis tu

Dan untuk itu terimalah....

Pasal aku x makan timun so dlm pinggan aku xde
Najlaa ngan darling jek
Dan semestinya aku perah limau nipis kat daun salad tu

3 Gtau jek:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kalau ayu...makan nasi mesti ada salad...sebab ayu like ulaman...nyami


mesti sedap sotong tu,.

Shiela Latif said...

ko nie mmg berbakat memask ek lord...dap jer mua aku tengok masakan ko...hukhuk

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak suka kak sebab pahit...kalu makan ngan sos atau mayonis tetap rasa jugak

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in