Vadey..Vada..Vadeiii...Ayoyoyoyo!!

Hehehehe tekak ni macam2 lak
Seb bek la Doha ni ramai gak India
So macam2 makanan India ade yek

Ni hah Vada...kat mesia aku panggil Vadey...Vadei camtu la spelling
Jangan lak ade sesapa nak resepi yek
Aku beli tepung instant
Balik bancuh sendiri hahhahhaa

Ade citer tau pasal vadei ni dolu kala
Masa peknen kan najlaa aku slalu soh messenger opis belikan
Dulu opis aku kat Jalan Barat, PJ...cimb nun
Abg Mazlan messenger mmg slalu ulang-alik jalan TAR
Kat sana kan ade jual vadei ni
Makan sensorang yek...kengkawan lain x dibenarkan mintak barang sebijik
Dalam seminggu tu ade la 4x kena amik order dari aku hahahha

Walaupun bentuknya x cantik
Rasanya leh tahan.....


5 Gtau jek:

rATu kEBaYA said...

mmg suka dengan vadei ni lelord.. sila ko terbangkan seketul dua kat malaya ni

BIONIC WOMEN said...

atuk kita org india tau, masa dia masih ada dulu slalu buat ni..best tau..hehe

Lelord said...

@rATu kEBaYA hahahhaha bleh2

Lelord said...

@BIONIC WOMEN ekekekke atuk lela pun india...mmg dari india nun tapi x sempat jumpe. gaknya tu pasal mmg suke versi2 india ni

norhidana said...

wah2 msti sdp, tak kisah la beli tpung instant ke apa kak, jnji dh jd n sedap kn... heheh tp dana paling suke kalu mamak yg bt... sedap versi ala2 india kn... mmg the best

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in