Kat Sini Pun Ade Tau


Minggu ni adalah minggu aku nak tayang mende2 yg aku jumpe
Kiranya leh la lepas rindu dendam kan
Kalau N3 sebelum ni kisah petai
Kali ni nak gtau kat bumi Doha ni ade gak Keropok Lekor
Isi ikan tenggiri tu
Nampak ni aku tengah merebus
Ops!!!! nanati dulu
Jangan korang ingat aku yg membuatnya okey
Aku cuma merebusnya sekali lagi
Hahahahha dok dalam esbok kan dah bekukan
Makanya aku rebus la kasi lagi sedap



Hehehehe mug tu adalah air teh Rose with French Vanilla
Nyamannnnn


10 Gtau jek:

suamihanyisterizuki said...

waaa...gud gud siap ade kopok lekor ok..huhu

HaNTwO said...

pehhh nampak indah wajah keropok itu nyum nyum :)

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah..memang ada kak ek dieskport ke sana..bagus2 tak da la kempunan sangat..heheh

EiJa ZaQuaN said...

sedapnye keropok lekor dia..btol tu senang la kalo ade kerpok lekor kat doha tu..xde la susah2 nak bw dr m'sia jika teringin..

eija pun nak g beli keropok lekor tgh ni ade pasar tani..tgk pic ni..menambahkan lg rasa nak mkn kopok lekor..huhu

Lelord said...

@suamihanyisterizuki heheheehe sgt sedapppp

Lelord said...

@HaNTwOekekkekkee mmg indah..bukan takat tu jek sgt menawan tau

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin bukan eksport sini tp ade la org2 ganu yg buat...sama gak cam mee kuning sekoli QR12, yg kopok lekor ni akak x sure lak sebekas bape riyal

az rina a.k.a jaijina said...

wah, kat doha pon ade kopok leko gak ye..ade rasae macam kat mesia punye kopok tak?

SYaMiLa said...

bestnya dpt makan kepok lekor..kt sini hari2 makan pun tk puas2 lagi...suka.....

rATu kEBaYA said...

menarik sungguh kopok lekor tu.. bak seketul

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in