Takde Idea


Silalah jangan nyampah yek
Aku xde idea nak wat n3 best cam korang2 sumer wat
Makanya aku tayang jek la makanan ini ari
Aku baru pas mkn tengahari...wpun dah kul 3
Korang kat sana tentu ngah makan malam kan..kan..kan..


Ni jek santapan kami
4 ekor Ikan kerisi goreng, sambal belacan ngan bendi goreng sambal hancur
Opss dak kenit pya td aku goreng kan kembung...
tu jek sekor tinggal


12 Gtau jek:

Unknown said...

rajinnya kak lelord nie

psst...ikan kerisi depa tiak apa eik dalam bahasa duha?

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman ritu masa beli ikan dorang boh Sultan Suleiman

Zasillah Ariffin said...

sedap jek tekak aku nie tengok masakan ko lord...nyum nyum..

eh! besok siang ko dtg blog aku yek...ada lucky draw aku tag ko...post tue aku pakai autopublish...sok dlm kol 9 pagi waktu mesia ko jengah yek...ekeke

Lelord said...

@Shiela Latif hahhaha cenggitu la kan kalau org masak nmpak cam sedap jek. aku pun kalau tgk org len masak terliur.
Orite sok aku buat, mana tau aku bertuah kan

Bee said...

Kak belacan bwk dr cini ke,memang ada jual kat sana? Hehe. .bee masak sup ayam,taruk ubi kentang n karot byk2. .hoh. .lg malas bee ni an?

sarah-najwan said...

nmpak sedapkan...janji kita lalu@selera..nyummy..

Nur Hawa Mohd Zin said...

wadoh kak menyelerakan nye....sedap.

Lelord said...

@Honeyvsbee ritu masa balik raya akak bawak stok hehehhee

Lelord said...

@sarah-najwan btul2 janji kite yg selera mkn

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin kalau ade sambal belacan mmg best la kan

larradanish said...

laparnya lord..tacing sekejap tengok menu ko ni...

Lelord said...

@larradanish hahhahaha lauk sempoi ni memukau

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in