Dapat Gak Tengok...Akhirnya


Huhuhuhu ni hah aku tgk ni
Tapi bukan drama2 tu yek


Pehhhh dah lama x tengok Buletin Utama
Sejak2 dah tuko ke TONTON ni..
Punya la payah aku nak tgk berita
Ahhh bukan takat berita sumer2 yg terpampang kat homepage tu
Aduhai aku rasa yg lama tu lagi ok compare to "tonton"
Macam xnak bagi aku nonton jek kan
Xkan asik nak ngadap citer Arab jek

Tu hah SEDIA kat atas ni pasal jemaah haji yg nak berlepas
Ke Tanah Suci
Insyaallah ade rezeki sok aku pun nak gak menunaikan ibadah haji


p/s: aku nonton ni kul 9.25pm (8/10/10)..kat Mesia dah kul 2.25am (9/10/10)

4 Gtau jek:

nieda said...

dpt gak tgk buletin utama

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak tgk tv3 online ada kena log in tak? awe nak lah tgk cerita yang awe miss tapi kena log in, bile dah daftar nak log in tak boleh plak..benci betul

Nia said...

adoi,..jenuh nak register tonton tu, tak tau nape asyik tak dpt..huhu

nini said...

aha betul nia...nini pun macam tu sampai ke sudah tak dapat....last2 tak layan dah...malas....

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in