Saya Yang Rajin

Dak kenit ni mmg rajin
Suke menconteng
Seb bek bukan jenis conteng dinding
Kalau x mau jadi tarzan aku
Since najlaa pandai pegang pensel mmg aku dah bagi dia kertas n kaler
Sukati la nak buat corak ape huhuhu
Dulu pantang aku masuk Popular...
Aku pun rajin gak yek membaca nobel
Dia pun sibuk gak mintak coloring book
Ok la kan bukan mahal pun

Skang umo dah 3 tahun
Kalau kaler dah cantik sket
Ade sememeh sket
Tp ok la compare dulu punya
Dia main taram jek

Ni kaler munge dulu yek

Pasu kaler kuning hehehhe

See...
Cantik la kan
Aku pun dah macam cegu2..Siap kasi star pas dia kaler

Tekun anak dara ni

Coloring book barney
Kaler pun cap barney

Besar harapan dan impian aku seorang mama
Untuk melihat anak dara ni berjaya kelak
Amin

12 Gtau jek:

Zasillah Ariffin said...

amin. =))

Zasillah Ariffin said...

amin. =))

matahati-aishahazhar said...

harap begitulah lela.. amin..

Marsha~ said...

hehehe... kidaaaalll... sama eh color barney tu.. dah namapun ko yg belikan qila.. hehehehehe

Lelord said...

@Marsha~ hahahaha ne leh beli satu jek...magic pen jek yg hancus...lain ok lagi

Lelord said...

@Shiela Latif heheheh macehh amin kan menantu :)

Lelord said...

@rATu kEBaYA tu la insyaallah

Mama Hanim said...

Amin2..

sayaseorangsurie said...

amin. ye la kak lela setiap mak-mak smua nak anak2 berjaya kan?? kita doa je yang terbaik buat anak2 kita.

JaJa'Z said...

ntah2 malam2 mak dia yang gian mewarna jugak kot..hehhe

Rohani Hashim said...

eh dak kenit kidal eh? huhu br prasan lak...

suzie rahman said...

hihi comel nya..suzie klu tmn ank sedara mengaler...dgn suzie baring.. syok mengaler..siap lwn sape kaler lawa.mst r suzie..hihi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in