Hehehehe Ketiak Basah

Muahahhaa normal la kan ketiak basah
Aku pun kalau buat kije ngemop lantai...
xpun kepanasan ms jenjalan basah gak le sket
Hahhh jgn tipu kata tiak korang x penah basah!!
Tapi kalau selebriti kompom ade jek mata2 yg memandang

Adehhh..kalau pakai baju gelap kompom x nampak kan
Mau tengok lagi
Meh KLIK


11 Gtau jek:

alinac lover said...

MANUSIA NORMAL..HEHE~

norhidana said...

hehehhe.... tp malu gk kan kalu org tgk... heheheh

Mamamya said...

uikksss...aduhai..camana blh jd cenggini???? apa perasaan fazura tgk gambo ni yerk.....

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

hehehehe...but, dah artis semuanya orang dok lihat dan teliti..

kalau kita,...en suami jer lah

BUNGA said...

siapa artis ni yer...
kalau ketiak basah, kena pandai2 cover..hehhee (mcm ada pengalaman jer saya ni yer...haha)

BIONIC WOMEN said...

hadusss....artis besenya bukan men ag jaga imej kan??/ tapi lumrah ler..mesti ada yg x kena..haha

rATu kEBaYA said...

aduyai... klu lembab tak per jugak tapi ni lencun.... haihaihai..

kakpah said...

salam.
hehe.. gelinya.

Nana said...

hahahah malu siot..tokti pon penah kantoi ketiak basah kan hehehehe

az rina a.k.a jaijina said...

semalam igt nak buat n3 ni gak..tp macam tak sampai hati..tapi awak dah buat dulu, kite nyusul plak nnti, ekekek..

Gayahspears said...

masam.... huhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in