Pakai Ubat Gigi Ape Ek??

Ohohohohohho
Soklan di atas bukan ditujukan tuk korang sumer tau
Tapi just nak tau anakanda2 korang guna ubat gigi ape yek?
Sila jawab yek....

Dak kenit aku ni guna Kodomo Lion Stoberi
Penah bg perisa oren tp dia xmo..x sedap katanya

Nampak tu dah leper
Ritu lupe nak beli masa balik raya

Kat sini byk dh tempat g cari ubat gigi budak tp xde
Kelmarin jumpe ni hah tp tuk 6 tahun
Tibai jek la...
Tatau le budak2 sini x berus gigi ekekekkeke
Ataupun dorang pakai kayu sugi hahhahaha
Takpun anak2 pak arab ni mmg pakai ubat gigi dewasa

Tak kesah la walaupun tuk 6 tahun
Janji dak kenit nak gosok gigi

Ni tadi picca kat bilik air
Nasib baik najlaa nak guna
Maybe dia tengok ubat gigi cam cantik je
Tadi aku rasa sket ubat gigi ni ok la


8 Gtau jek:

Nia said...

diha guna darlie oren atau strawberry. hehe

larradanish said...

anak aku gosok pakai berus je..rasa tk berani pulak nak bagi dia ubat gigi ..takut dia telan.tp ingat nk try gak..

BIONIC WOMEN said...

eily pakai ubat gigi, first teeth,,
tapi mahal so ingatkan bila Dhiya dah besar ni tukar ler, tukar mukmin..tapi dia xnak plak...terpaksa ler tukar ubat gigi first teeth semula..

Lelord said...

@Nianajlaa pun penah guna darlie

Lelord said...

@larradanish hahahhaa najlaa mmg telan jek, ade sikit2 yg bleh spit

Lelord said...

@BIONIC WOMEN hehehhee x kisah la kan janji nak gosok gigi

cha said...

codomo lion oren =)

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak da anak..heheh...najla seksi..lalalalal

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in