Al Ain Air Championship

Sekarang ni kat Abu Dhabi tengah cuti sekolah
Tapi takde la kami berjalan sakan
Almaklum papa kerja 4 hari kat site pastu baru le cuti n balik umah 4 hari
Tapi sempat la kami ke Al Ain Air Championship 
yang berlangsung selama 3 hari dari 17-19 Disember 2015
Kami ke Al Ain pada hari terakhir
Anak beranak dalam kereta menuju Al Ain Airport
Tiket kami dah beli secara online
Acara bermula dari jam 11 pagi hingga 9 malam
Najwaa yang paling teruja dengan pesawat
Asik la menjerit "airplane...airplane"
Tengah menyaksikan lalulintas jet pejuang dan yg sewaktu dengannya
Dapat gak naik helikopter
Seperti biasa najwaa paling excited
Sampai tanak keluar nak dok dalam aje
Love is in the air
Hehehehee
Macam-macam aktiviti ada kat sini selain pertunjukan aircraft, akrobatik
Kami join main gendang tradisional afrika
Djembe namanya
Semua sporting ikut je apa instructor ajar
Kakak mintak lukis di tangan
Adik lak nak lukis muka
Lepas tu g mintak belon 
Suka Najwaa dapat pegang burung helang
Najlaa berehat sambil makan nutella crepe
Kami semua gembira
Hahahahahaa poyo je ayat
Dah jom balik!!
Lengkali stori citer lain lak
Daaaaa

5 Gtau jek:

Nurzakiah Hanum said...

wow bestnya

Salina@IbuAqil said...

bestnya....
budak pun happy kemain....
jgn kata budak ina tgk pn syok....

norhidana miswan said...

mmg itu pun sbb utama pg situ kan kak... bg dua bdk itu gembira n hepi hehehe... kite kira sampingan je

Lelord said...

Hehehe best anak2 teruja emak apatah lagi jakun gak

Izz Latif said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in