Shawl Oh Shawl


Ehhh bukan aku jual shawl yek

Baru-baru ni membeli lagi

Tapi kena tunggu balik Mesia la baru leh menggayakannya

Shawl dah sampai pun kat umah



Korang suke x pakai shawl

Aku mmg suke ntah nape pun tatau

Walaupun nampak muke booolatt

Dan aku suke membeli-belah kat sini

Ni dua2 picca ni aku beli kat HijabSistersCollection

Aku beli 4 helai sekali...kaler itam, purple, pink ngan kuning kecoklatan


Ni le antara gambo2 bershawl
Berbelas gak le shawl aku ade
Tapi sumer tinggal kat Melaka
Yang lip-lap2 tu jek yg ade pasal tu beli time nak raya ritu
Xpe balik bulan 2 nanti aku nak hangkut



16 Gtau jek:

mamaaerish@eb said...

eb suker gak... tapi cam x cantek jerk biler pakai... hik3... camno?

Lelord said...

@mamaaerish@eb hahahhha tu perasaan semata2...confident level kena tinggi ekekkee

Mamamya said...

haihhh...aku mmg x sesuai ler pakai shawl ni...lg2 tudung syiria tue...makin chubby muka aku yg comel nih.....

kmdo belikan shawl dr istanbul dulu pun aku peram jer kat almari tue.... :)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

i pon shuke taw!!!!!
new collection woven shawl, semalam baru rembat! tak tahan, shomey2 sumenyer.. hihihihi

hannafauzann said...

wahh . thanks mama . kita mmg suka blogshop . ehhe

A D I A said...

suka tgk orang pakai shawl, kalau sendri pakai entah camne la ye, cam susah je nak lilit2 tu.

sayaseorangsurie said...

cantik je kak lela..mana ada muka bulat pon.:)

larradanish said...

lord..aku ske yg itam putih tu lord..yg dalam dia bunga itam..CUNNN..tp kalo aku pakai mesti retak seribu...hahhaha

Lelord said...

@Mamamya is ko leh adjust inner kasi muncung kalo x mo nmpak muka bulat

Lelord said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥ hehehe woven cantik kan

Lelord said...

@hannafauzann hehehe meh memeriahkan blogshop

Lelord said...

@A D I A practice make perfect...hehehe lelama terer la

Lelord said...

@sayaseorangsurieperasaan sendiri tu biasa la kan

Lelord said...

@larradanish ekekekeke aku pun suke...perasan cantik hhahaa

Marsha~ said...

ewaaahhhh..... musim shawl le pulak skrg ek???

alinac lover said...

stgh org x suka..stgh org suka pakai..
yong sukaaaa sgt.hehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in