Ni Kali ke-2....Ape Ek?

Alahhh karipap jek pun

Ni kali ke-2 aku buat yek kengkawan

Pesta'im buat bulan pose ritu tp isi kentang jek

Masa tu buat adehhh huduh btul bentuknya

Ekekeke dh namanya baru blajo kan

Tuk kali kedua ni ade la improvement

Kelim pun dah cantik hehehhee pasan

Ni meh tengok karipap sardin berkentang aku ni
Tinggal 5 ketul jek...3 biji aku dh selamatkan dalam perut
Huhuhu aku wat mmg 8 bijik jek tau..satu cawan tepung je guna
Sebenornya nak wat karipap kentang jek
Tapi termasin la pulak
So nak kasi kaber rasa tu aku masukkan sardin
Ekekekek bijak kan..kan...
So rasa sos tomato tu blend ngan rasa masin
Hasilnya sangat la sedap tuk tekak aku
Tapi darling kata sedap
Tatau le kalau dia nak jaga ati aku yg cencetipp ni


13 Gtau jek:

honeyvsbee said...

tp npk mcm dah jadi tuu..kalo bee buat kompom herot petot...wawawa

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

mama... nak cikit.. ;o)

JaJa'Z said...

kalau dia kata sedap tu..sedap la kak...ishhh..takkan dia nak perli wife dia kot..hehheh

rATu kEBaYA said...

darling dah kata sedap tu.. maksudnya mmg betul2 sedaplah tu.. sy yg tgk ni pun dah terasa sedap

Lelord said...

@honeyvsbee hahahha iyer jek..ntah2 bee lagi cantik wat

Lelord said...

@Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil heheh dh abis la ibu..lenkali mama wat lagi

Lelord said...

@JaJa'Z ekekekke akak slalu cam x konpiden pasal masakan sndiri..tp kalau dia makan beria2 tu maknanya mmg sedap la akak masak :)

Lelord said...

@rATu kEBaYA hehehehe

~ Lady ell ~ said...

ko tk bawak acuan karipap ke kak..kalo kelim gitu mmg ler leceh.tp ko dh berjaya tu canteek arrr...
ell suka karipap sardin..lebih2 lagi kalo bnyk bawang...

Anawahid said...

hahaha... ok la tu, makin maju mengelim, main jek la tnh liat najla ko blasah kelim jek... kehkehkeh!

Anawahid said...

hahaha... ok la tu, makin maju mengelim, main jek la tnh liat najla ko blasah kelim jek... kehkehkeh!

Lelord said...

@~ Lady ell ~ ade ell acuan karipap tp cam kecit jek mmg 3 size skali telan jek kot hahahhahaaa

Lelord said...

@Anawahid haahahahha aah kan tp tanak liat tinggal umah melaka. pasni ku nak try wat roti lak arr..dgn harapan x mengeras cam batu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in