Rainbow Sponsor Kot

Pagi td bekpes pratha jek
Darling g beli kat nun....Titanic nama diberi
Kedai mamak le bukannya Leonardo Dicaprio punya tau

Kat sini susu yg slalu dorang guna Cap Rainbow
Susu cair ni....Kat sini minum chai a.k.a teh guna susu rainbow ngan gula sket
Huhuhu tekak mesia aku ni dh biasa minum teh tarik
Tapi kan guna cap teko..f&n la..
Mula2 tu susah gak nak menerima susu cap rainbow
Kat umah ni mmg ade tp x luak2 pun
So aku guna susu pekat nestle..sini ade jual tin kecit
Tapi...mahal tu QR5 sepot kecit susu nestle ni

Tapi kalau minum kedai aku belasah jek...
Sedapp je chai ngan rainbow
Ok berbalik citer pasal bekpes pagi td
Darling tapau skali chai
Selalu guna cup biasa tu jek
Tadi aku tgk lain sket
Ekekeke
Ni hah...

Rainbow sponsor cup ni kot..

Beli 3 yek pasal dak kenit akan tya mana air dia
Sebelum ni mmg beli 2 jek pun
Tu jek aku nak citer...

1 Gtau jek:

honeyvsbee said...

kemas jer tapaunyer...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in