Blog Oh Blog!!


Jom meriahkan segmen hujung minggu

Usia anda berblog
Setahun 3 bulan...since September 2009

Sapa mempengaruhi anda untuk membuat blog
Ekekekkee sumer gara2 kebosanan melanda masa bertugas sebagai GPK kat SJKC Jementah, Segamat. Opss!!! bukan Guru Penolong Kanan yek tapi Guru Pentaksir Kontrak. Al-maklum aku jenis yg buat kerja ngan pantas sampaikan kije kerani pun aku rembat gak huhuhu

Perkara pertama yang timbul dalam kepala bila mendengar perkataan blog
Agak2 best ke berblog ni?? Wah selepas aku mengenali seseorang..aku rasa sgt seronok okeyy

Mereka yang menjadi sumber inspirasi anda dalam dunia blog...
Hmmm jujurnya Ben adalah inspirasi aku dlm berblog. Mula2 buat blog yg jadi follower aku kengkawan kat itm s'gmat. Tu hah MamaMya ngan MamaTina. Sejak kenal dlm alam maya di samping segmen2 yg dianjurkan aku cuba untuk menjoinkan diri....ekekek kadang2 x sempat byk benau idea BA nih? Rakan blogger yg lain pun menyuntik semangat aku nak berblog cam dorang

Bagaimana anda nak terangkan mengenai blog pada rakan anda yang buta IT
Gitau jek blog ni ala2 diari...tempat nak luah perasaan, jadi cam buku resepi pun bulih gak. Tapi skang aku dah berjaya menyakinkan adik aku tuk meniaga ngan blog hahhahaha meh SINI iklan jap yek

Dalam 100 patah perkataan , Apakah blog mampu mempengaruhi kehidupan seharian anda ?
Huhuhu terpengaruh gak ler...ade jek aku nk masukkan dlm blog, g jenjalan, masak cincai2 pun aku nak tepek kat blog. Kehidupan seharian terutama sejak berada di Doha...pengalaman yang tak ternilai. Kalau boleh nak kongsikan segala yg berlaku dan jugak jadikan kenangan terindah.


5 Gtau jek:

Kalamhati said...

waahh..bravo2!

ekceli mama najlaa juga merupakan salah seorang pemangkin semangat saya mula2 nak aktif berbog balik aritu..

Lelord said...

@Kalamhati thanks kak...lela bile tengok kawan2 rajin update blog lela pun semangat gak

Anonymous said...

wah..
besh2!
teruskn semangat berblogging!

Azah Rahaman said...

salam singgah, jemput ke blog buruk saya jugak ea? hehe, nice entri, keep it up oke (:

Unknown said...

datang support!! keep it up!! aiit!!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in