Jalan2 Cari Makan @ Taly Restaurant

Ni smlm punya citer yek dalam kul 7 malam kuo mencari makanan
Ingat nak g titanic tp xde parking lak
So ronda2 lagi sampai le ke Taly Restaurant

Hmmm x penah lagi g makan sini
Dah misi kami jalan2 cari makan cuba aje la
Mintak ayam golek...ntah napa aku x amik gambo ayam golek ni tgh bergelek
Sama jek konsep cam ayam golek mesia tu
Pastu aku mintak butter nan, darling plain nan, chai
Cukup tu jek hehehhe

Ni yang ala2 rentung ni aku punya butter nan
Seb bek sedap
Dia punya kari tu nak kata kari rasa cam rendang
Nak kata rendang rasa cam kari
Wakakakka
Tapi ok not bad rasanya

Dak kenit x reti dok diam
Mulut asik berkicau
Seb time aku nak mengisi perut dia ok gak makan
Kang nak makan time tu la nak menjawab soklan2
Adehhhh camne nak kenyang makan x fokus huhuhuhu

2 Gtau jek:

Mamamya said...

uhuhu..samalah dgn afiqah...mulut becok tanya itu ini....soklan yg x der mengena dgn makanan yg nak di makan pun dia tanya.....

Lelord said...

@Mamamya hahhahah tau xpe, x larat au nk jawab. tak jawab kang marah pastu kalau jawab x kena ngan yg dia bayangkan marah gak ekekekeke

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in