Kepuasan Dan Kenikmatan...Grrrrr

Puassss
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Nikmat tak terhingga
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ni hah
Puas aku mengulit
Berjaya gak
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

1st time aku buat kuih koci ni
Kial2 aku nak membungkusnya ni
Pakai tepung pulut putih jek
Ekekekke darling tya nape kaler x tuko
Hahahha cam ne nak tuko..
Kalau campo ngan pulut itam tu bertuko la kaler
Resepi amik kat blog Kak An

Bekpes pagi ni ngan Kuih KociKu, Pau Kacang ngan air teh
Pau kacang tu beli masa pasar malam ritu...frozen
Sedap tp kalau ade sambal lagi best...aku kureng sket ngan kacang
Tp ritu x pasan lak Kak Na ni ade jual roti sambal ke tak

Kuih koci tu rasanya jadi..ekekeke
Tapi inti kelapa tu kaler pucat
Pasal aku pakai brown sugar
Kalau gula merah menarik la sket kalernya

Tapi aku sangat la puas pasal berjaya buat sendiri
Nikmat gak le makannya...lenkali aku nak buat lagi
Hehehhe mesti pasni lagi puas dan bertambah nikmat

16 Gtau jek:

honeyvsbee said...

rajin sungguh lahhh

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

cayalah..
menikmati minum petang bersama kuih koci...
mmg mabeles!!
tak sesia somi import mai duk skali.. :P

Lelord said...

@honeyvsbee ekekekee ritu beli x sedap ms paso mlm nun

Lelord said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥ heheheh bekpes ni bukan minum petang

mzhany said...

waaa sedapnyer....uishhh cantik ape lela bungkus..

ibu_BatRiSya @wardah said...

mcm sedap jer

Khairy said...

kuuihh kocii...lama tak rasa kuih koci. Nak skit? hehe

Ena said...

wahhhhhh.. cayalahhhhhhh lela.. dok pentauan pun leh wat mcm2 kan.. kuih koci lak tu.. adeissss... sedapnyaaa... ena suka gak tu.. tapi memg tak pernah cuba nak buat..

arini wat donut tak menjadi lorrr.. sedikit keras.. huhuhu... tapi abis gak ena je makan.. huk3x.. sob3x..

Lelord said...

@mzhany huhuhu bjaya gak membungkus

Lelord said...

@ibu_BatRiSya @wardah sedapp cume lenkali nak adjust inti

Lelord said...

@Khairy meh sini ade lg 2 ketul ni

Lelord said...

@Enabiler dok jauh ni la tekak mcm2 nak mkn. ms kat mesia melambak xde heran pun

Ciklinn said...

mana ko carik daun pisang tu? aku pun suka banget koci... nak try buatlah...

tomatokering :) said...

nyumm3..nak jugak ;D

erienz said...

nmpak sedap...nk rasa...huhuhu...

nur said...

wah menariknya..
ALL IN ONE

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in