Fuhhhhh Mari Ke Sini Duhai BE

Hahahhha cam nak mandrem aje kan
Adehhhh dah hampir sebulan ni tak dapat pape
Ekekekeke pasan cam blog fofular kan nak dapat byk2

Ni ade 4 ketul jek ni
Bila2 masa jek leh tukau jadi otomen...ops jadi ME
Wahai Nuff yang baik ati
Bagi la yek cenderamata..cenderahati ke kat blog aku ni


7 Gtau jek:

Marsha~ said...

actually aku tak faham langsung pasal BE BE ni....

Lelord said...

@Marsha~ hahhaha yg peting duit ko masuk ek

mummy_ayu said...

4 BE..ok gak tu..Ayu nie seketul je BE..lagi la..dok tunggu bila nak tambah lagi..

EiJa ZaQuaN said...

bestnye..4 ketul tu..eija ni lagi la x pernah merasa BE muncul..huhu

JaJa'Z said...

mujur gak kak dapat 4..jaja ni baru ada 3..tu jek yg paling banyak pernah dpat..hehehhe

Nana said...

wah banyak gak ada 4

mzhany said...

lela, byk tu 4...hehehhe hany nye pun dah jadi ME jer...huhuhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in