Pasar Malam Musim Sejuk 2010

Seperti biasa anak tekak memang terasa nak makan macam2
Maka berdezuppp la datang ke PASAR MALAM MUSIM SEJUK

Kat perkarangan msian embassy..
Humangaiii macam2 ade
Aku gerak dari umah 2.40 petang
Kena g awal dan balik awal pasal darling nk kejo bas g kije kul 5 petang

Rakyat jelata tengah queue kat meja Nadia Nasi Lemak
Tu darling baju kaler ijo yg ade nombr tu
Hmmmm tapi pasal kesuntukan masa x sempat nak beli
Huhuhuhu yg beratur ni sorang jek beli mau dekat 5 bungkus ke atas
Agak biler turn darling kan..so amik keputusan kite beli jek lenkali
Sedappp nasi lemak nadia ni..
Baru rasa last week, nadia jual nasi lemak tiap jumahat je
Ekekekek kena order dulu yek sehari sblm
Layan la gambo2 yek....

Dak kenit ngan eskem mesia....QR1 sebatang
Kitorang cuma beli nasi kerabu, pau goreng (frozen), tepung pelita,
mee kuning sekilo..
Kuih koci...
Hancur hatiku...mengenang dikauuu kuih koci tak sedap...mahap yek yg menjual ni
Pasni nak coba wat kuih koci arrr kasi santan lebih bio putih jek koci bersalut santan



5 Gtau jek:

Anawahid said...

uihhhhhh.... cam best jekkkk...

Shiela Latif said...

melepas gian suasana malaysia yer lord...ekekeke

Lelord said...

@Anawahid meriah cuma takut beli tp mendukacitakan..tp nasi kerabu best

Lelord said...

@Shiela Latif sesekali berkumpul best tu...ramai msian leh jumpe

aima in luv said...

wahhh,, memang suasana malaysia la... mesti tak bnyk beza ngn malaysia kan kat sna..
tgk dak kenit mam escrem mesia tue rndu plak.. hehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in