Cuba Teka

Hah kalian semua
Korang rasa apa agaknya ni
Teka jek...

Ade ropa cekelat tak?...heheheh ade kan..kan...kan...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Nak tau ke ape bendanya ni?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ni hah..Air ZamZam

Kami ade singgah ke Souq Wakif nak cari lagi serbuk kurma
Darling kata cam nak minum air zam2
Tu yg tanya pak arab ni ade jual ke?

Comel jek kan...bekas ni
Masuk kedai pak arab ni macam2 ade...segala madu, kurma, teh,
safron, ginder oil, habatussauda ntah ape lagi tatau le
Tuan kedai ni pun ramah tamah..hehehe kena arr mesra pelanggan kan
Masuk2 jek dihidangkan ngan susudu madu..pehhh manis ya ampunnnn
Pastu dia bg kopi...no sugar
Katanya kopi tp xde lak hitam...rasa halia pun ade gak kopi arab kot
Teguk air yg xde gula tu then baru makan madu

11 Gtau jek:

lina said...

comel nyer....

akmafaizal said...

cam kecik jer..berapa teguk boleh dpt?

Lelord said...

@lina aah comel jek

Lelord said...

@akmafaizal kecit...beso mug jek..tp kalau mug byk gak air, ni bulih arr dpt 5 teguk kot ekekeke

dieya said...

memang mcm coklat laa rupa jar tu!
teringat kat dubai that day diorang bagi kurma manisss sangat.. then suruh minum teh arab utk tawarkan lidah.

Pendekar Berkuda said...

Uniknya...wah...kali pertama nampak ni...hehe...

JOM TENGOK SIAPA YANG MENYOROK DI SINI...(^_^)

Adyshariz said...

cantik jer bekas dia, air zam-zam rupanya..mesti best kan, senang jer nk cari

eB@mamaAerish'n'Aed said...

cantek ar... suker...

jom singgah amek awards >_<

My Bloggie ! said...

wahhh cepat jek update. very pantas. hehe macam sedap je air tu bile bekas dia sgt comel n unik. tarikan tue. senang la akak nak dapat kan. best2 :D bile laa dapat pegi sane..... huhu

mzhany said...

waa comey comey...tak sangka lak dlm bekas cenggitu dia letak

kasih suci said...

comelnye....nak satu boleh?hehehehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in