Topi Pesen Mao Tse Tung

Huhhuuu ngeri lak aku nak boh tajuk "Topi Pesen Komunis"
Tapi mmg pun aku nengok cam pesen zaman tentera komunis Mao Tse Tung

Ish jangan lak korang igt darling aku ni ke arah itu yek
Ni beli pasal nak kaber tinge...sejuk nak g kije
Mau berdengung tinge kesejukan

huhuhu dengan baju oren siap bersinar2 lagi line

credit to google

6 Gtau jek:

Adyshariz said...

hehe..comey je model ko ni lela, ni mesti topi nk tutup telinga kan..

Jamiel said...

3 bintang..
Xpe..
Komunis pun dh xde..

Lelord said...

@Adyshariz hahhaha model paling bergaya ni

Lelord said...

@Jamiel ekekekke kot la jd isu sensetip

tigrismalaya said...

comel topi tu..

cat farish kan suka pakai cam gitu..ader org panggil topi telinga anjing..hahaha

Lelord said...

@tigrismalaya ekekekekeke topi tinge anjing klako lak kan..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in