Tahniah Malaysia juara Piala AFF Suzuki 2010!

Yeah!! Alhamdulillah kemenangan milik Malaysia
4-2
Gumbira x terkata ni...walaupun aku bukan minat sgt bola
Tapi arini dok terpacak depan laptop

Dan dibawah ni ar hasil photoscape
Pheeweeet ni dia Heromau Malaya...Fahmi

Masa ni aku suke... 0-1

Dah seri 1-1 aku jerit2 ni weiii

Adehhh 2-1 aku menjerit lagi....
Biau le jiran sblh ni India ngan dpn umah Jordan dengar

Dan akhirnya tetap milik Malaysia 4-2 wheehooooo


Congrats Tiger for making a good unit!!
Proud to be Malaysian
Alhamdulillah


14 Gtau jek:

DiaUmaiNiNaz said...

Tahniah M'sia.

mamalieyna said...

haha...eina pun lupa diri jap bila tgk bola ni, nak terjerit saje...haha...tahniah buat team malaysia kan..suka sangat2x!

Mamamya said...

alhamdulillah....bravo harimau malaya!!

mzhany said...

yer lela, mereka bermain dgn besh

My Bloggie ! said...

pantas sungguh mamanajla update n3.. dasyat2 hehe baravo2 malaysia !! we love malaysia. :))

~ Lady ell ~ said...

wah..jauh2 pun ko tengok jugek kak ekk.Pemain Malaysia skrng nmpk mcm pro...hebat!! goal keeper mmg terbaik!!

zuar said...

tahniah pasukan harimau malaya yang bertempur hebat tadi..walaupun kalah Malaysia main dengan berdisiplin..tak emosional, bertahan dengan baik..serangan bagus..tapi penyudah xde..indonesia pulak serangan bertali arus tapi kekentalan khairul fahmi memang tak dapat nak dibolosi dgn banyak gol lagi..Malaysia terbaik!!!kita lakarkan satu lagi sejarah baru dalam arena bola sepak tanah air!!we proud to be malaysian!!!Mamak hakim seksyen 7 tadi penuh dengan ribuan manusia siap dengan ultras malaya dtg dengan gendang..Ada live kat tv kejap td..huhu

Lelord said...

@DiaUmaiNiNaz yup tahniah buat team m'sia

Lelord said...

@mamalieyna btul la eina lela pun jerit tak hingat td

Lelord said...

@Mamamya hahah aku suke

Lelord said...

@mzhany tepat skali hany..bravo

Lelord said...

@My Bloggie ! ekekkkee sudah semestinya

Lelord said...

@~ Lady ell ~ walaupun aku x minat ell tp sokongan penting

Lelord said...

@zuar wahhh sakan arr kat hakim. dah lebih 5 tahun x jejak hakim ss7 ni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in