ABC Kopi Susu

Kopi & Gula + Susu = Kopi Susu
Huhuhuhu ni pun aku beli gak tadi
Entri sblm ni kan berkenaan Bajigur Hanjuang ini dan ini
Yang tak menepati spesifikasi tekak aku
Skang try kopi susu lak

Hmmm rasanya sama la kan cam kopi susu
Adehhh kalau la dapat kopi 'es mamak ni sedappnya
Kat doha ni mesti dorang x reti nak wat kopi 'es cam kat mesia
Cepat la masa berlalu
Tak sabo nak balik ni

8 Gtau jek:

alinac lover said...

sedap x yang ni?

Ena said...

dah minum ke belum tu?
sedap tak? hope sedap la kan.. :D

norhidana said...

masa minum tuh rasa cam kt melesia tak kak? heheheh...
takpe2 sabar kak

Zaidah said...

macam mana rasanyer...ade kaw tak...macam kopi kapal api...

Lelord said...

@alinac lover sedapp

Lelord said...

@Ena dah minum..bekpes pagi ni ngan ubi rebus cicah sambal bilis ciliapi

Lelord said...

@norhidana ekekkeke terasa cam kat mesia

Lelord said...

@Zaidah kopi kapal api lagi kaw...but this one ok la rasa la kopi huhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in