Najlaa & Peralatan

Ekekeke peralatan la sangat kan
Bukan cam citer Handy Mandy yek
Memandangkan bulan Januari nak balik Mesia...hoorayyyy
Saje jek belikan gelas pastik cantik ni
Kat umah ni dah ade 2 bijik pooh

Belikan le ni hah tuk simpan kat umah nenek
Hahahaha jangan atok ngan nenek guna sudaaaa
Yang kaler pink tuk dak kenit aku, kaler merah tuk Aiman kazen Najlaa
Eisya kecit lagi so takyah le aku beli

Ni arr dia budak Aiman Hakim...
Kazen merangkap bespren najlaa ms dok ngan nenek

Cantik kan..aku pun cam kenan jek
Macam2 ade ni..superman, pooh ntah ape lagi

8 Gtau jek:

Lelaki Ini said...

alalala..
chumel sgt2!

Mata Hati said...

comel jer gelas minuman tu :)

alexa yussida said...

comell je..bak sini satu:p

Lelord said...

@Lelaki Ini ekekek budak2 dah tentu suka kan....mmg cumil

Lelord said...

@Mata Hati heheh tu dia org kedua gtau cumil

Lelord said...

@alexa yussida ekekekekke kat sana xde ek

Zakiah_MamaAdamz said...

waaaa...sgt cumil...unik la...

honeyvsbee said...

memang cumil......

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in