Bekalan Musim Sejuk

Yea mmg btul kengkawan sekalian

Bekalan ni utk menampung tekak ngan perut aku

Muahahahhaa sejuk maaa

Memang kelaparan jek

Kang xde tenaga nak buat kije umah ekekekee

Ade roti, tea cake, french heart puff, mini muffin
Hmm tadi jiran aku blok dpn yg rajin wat kek bg marble cheese cake
Lenkali kan Ita kalau nak bagi bio seloyang hahhaha
Lama sket stok aku btahan


12 Gtau jek:

BUNGA said...

bnyknya.. hebat juga mama najlaa mkn yer....hihi.. ekceli, saya pun baru beli stok mknn..mmng lapar lor sejuk2 ni...

nieda said...

sejuk mmg cepat lapar. dpt pula minum hot choclate mmg heaven

Mamamya said...

wah...meriahnya bekalan makanan...:)

demam mcmana? dah ok ker? harap2 cepat sihat yer.....

mamalieyna said...

meriahnyeeee stok! best2x..nak join buleh?..hehe..

norhidana said...

amboi2 kak... itu utk akak sorang ke utk 1family mkn?tp betul gk musim sejuk tuh msti rasa lpr je,sdangkan kalu ujan2 kt sini pun rasa lapor je...

Zaidah said...

lelord tu bekalan tu untuk bape hari nyer...banyaknyer...

Lelord said...

@BUNGA hahhaha kang dh tatau nak wat ape makan aje la kan kijenya

Lelord said...

@nieda tu arrr sejuk yg makin sedap makan..pastu badan cam kena pam

Lelord said...

@Mamamya demam dh ok sket, kepala jek rasa berat

Lelord said...

@mamalieyna hehehe meh arr sini ina

Lelord said...

@norhidana tuk kami bertiga la..mana larat mkn sorang

Lelord said...

@Zaidah hahahhaha zai tuk beberapa ari ni jek..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in