Kena Poww Daa

Seperti biasa kalau membeli-belah...eceeehhh bukan soping mana pun
Kan smalam besday Along a.k.a hafiz anak jiran atas
Masag beli adiah dak kenit mmg akan poww huhhu
Xpe as long as mende yg dia nak tu ade unsur2 blajo ok

Ni hah Washable Coloring Book
Katanya la kan basuh jek kat running water
Xyah le nak sabun pun pastu keringkan naturally indoor yek
Pastu kaler la lagi kalau mau
Huhuhu x cuba basuh pun lagi

Kemain lagi dia menonyoh
Buat le ape nak buat pun jgn conteng dinding sudah
Tapi mmg x penah lagi kejadian aku jd tarzan yek pasal conteng dinding
Since najlaa dh menunjukkan bakat pegang pen aku dh bg buku or kertas

Tekun btul anak mama ni...

Tengok le x cukup kat buku pipi pun ade ni make up

Adoila tapak tangan ade gak..
Seb bek la kaler ni senang cuci
Kalau guna crayon mau melekat celah2 kuku


11 Gtau jek:

alexa yussida said...

kidal!lefthanded!slalunya pintar^^

Lelord said...

@alexa yussida ekekek alhamdulillah

eT said...

tekun dia kaler...
ok la tu dari xrajin..:)
meh join me JOM TEKA TEKUK

honeyvsbee said...

alah baiknya dia..

BUNGA said...

oo.. anak dara ni yg pow mama dia.. ingatkan sape.. :)

erienz said...

ala tomeinye, sampai ke muka diwarnanye...x pe kalau x cukup buku, mama najla bagi kat dinding lak...he3.. jgn marah mamanajla...gurau senda di malam hari..

Citarasa Rinduan said...

kak...ayu nak cari lah satu....
buat umai...

ch@ said...

kidal sama ngan oni, suka buku suka pen, habis tapak kaki pun kena tulis jugak.

Ena said...

alahai..

umah kita nie penuh ngan wallpaper contengan dak irfan... hadoiiii

makdara TERdiva said...

biasa yg lefthanded ni, tulisan dorang cantik2.. :)

alinac lover said...

hehe

bgus dia rajin!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in