Cam Mengidam

Sedappp ooo
Nenas ngan sambal kicap
Pehhh mmg terangkat

Aku ni x suka nenas...tp acar nenas pengantin makan
Acar yg campor timun ngan nenas x makan lak hahha
Tapi ni tetiba rasa cam sgt la sedapp
Nenas bersama sambal kicap
Ni nenas belen wat kerapu 3 rasa
Sambal kicap lak smlm punya..lauk sup daging kan..ade lagi sambal ni
Nyummm

23 Gtau jek:

mamalieyna said...

saya pun suka! waah terus kecur air liur ni.weeeii..

Shiela Latif said...

@mamalieyna sam kecurr ayaq luiq nie haa...mmg piur tekak jor nie...ehehe

My Bloggie ! said...

sedap2 ;p

Anonymous said...

Perlu untuk menjaga pengujian blog saya. Tidak bekerja seperti yang saya inginkan belum. Thx untuk tema tersebut. Mungkin ini akan mendapatkan tambang untuk terlihat lebih baik.

Mata Hati said...

alololo..saya suka makan nenas. lagi2 kalau dibuat rojak

norhidana said...

wahaaaaaaaaa terliur nyr kak...
smlm kt kantin ada bt nasi beriani tgk acar nenas tu alahai... tp tak berani nk mkn lg

Ena said...

wohohoho..

ena suka gak nenas.. tapi skrg terpaksa la kurangkan pengambilan.. uhuk!..

Mamamya said...

ayoooo...dah lama x makan camni...lps makan nenas kompom klu minum air rasa pahit kan...org jawa kata lidas...x tau la org melayu kata apa.... :)

lina said...

wah pagi2 tengok nenas dah telen air luir dh....best nyer...lama jugak dah tak makan...nk cari yg sedap dan manis

Adyshariz said...

lama dh aku tak makan ni, cicah cili kicap lagi terangkat..ngeh3x..

Lelord said...

@mamalieyna ekekeke kecur ek...sedap ni lina

Lelord said...

@Shiela Latif meh arr shile umah aku ade lagi ni

Lelord said...

@My Bloggie ! azie kat kg senang carikkan..hah g arr

Lelord said...

@Mata Hati ooo sedapnya rojak petis

Lelord said...

@norhidana hahha dana yg berani2 makan, makan nasi beriani udah ler

Lelord said...

@Enahahhaha sabar ek

Lelord said...

@Mamamya weh aku x jawa pun panggil lidas..tp kan nenas doha ni x lak lidas ntah mana negara dia amik aku ttau

Lelord said...

@lina yg lela beli ni pun manis sedappp. mkn ngan garam pun best

Lelord said...

@Adyshariz pehh mmg terangkat sha..

Zaidah said...

ngidamker lelord.....tapi suka makan nenas cicah kicap....sedap..

kasih suci said...

mmm beshnye...kecur air liur...

Marsha~ said...

dok umah makan ape pon sedap wey.. hehehehe

ch@ said...

kita pulak yg kecur liur tiba2. adeiii...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in