Turn Darling Lak

2-3 hari ni berangin dan berdebu
Bermakna balkoni umah ni semakin cantik la kan huhuhu
Atas nasihat pakar aku kena la berehat kan
Walaupun mata berbulu jek tengok

Selalunya 2 ari skali aku sapu dan mop
Dah selsema bermaharajalela-lelord ekekeee
Takde la aku buat kije bibik ni

Dah janji kena la tunaikan
Muahahhaha turn darling yek...
Sapu
Basuh
Mop
Good job cayang!!

Dak kenit seperti biasa nak nyibuk gak
Tu pasal kalau aku wat kije ni pepagi buta time dia tido

7 Gtau jek:

honeyvsbee said...

kih2 rajin yer.....tak sihat lagi kak...

Ena said...

heheh..


nasib baik ada yg rajin nak nolong.. :D

Makbed said...

Sejuknye lutut nengok suami tolong mopkan lantai.

kalau inche kitchi, nak tgu aku rebah ke bumi baru nak tolon kot. berbuih mulut mintak tlg, idaknye dia buat. menci dah.

mummy_ayu said...

rajinnya cik abg dia tolong2...
bagus tul....

midiaida said...

huhuh..rajinnye laki akak..beruntung..heheh..;D

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

alaaa.. rajinnyer ur hubby!!!
bertuah ko lela..
tp make sure nasi tu dh ditanak okeh!!!

il ya na said...

kak lela nape xsihat ke?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in