Gantung Periuk Lagi Ke??

Setelah 4 hari aku menggantung periuk...ekekeke darling kan offday 4 ari
So dapo xde la berasap pasal manjang asik kuo jek
Dah kuo tentu2 kena makan kat luo kan
Arini mula arr bersilat seperti biasa
Kalau x masak kang lapo lak perut aku ngan dak kenit

Najlaa kan baru jek baik demam..tp saki baki tu ade lagi
Jadi aku buat aje la sup...dengan merajinkan diri mencelurkan rice noodles ni hah
Ala2 kuew tiaw la tp nipis jek
Boleh la kan...
Aku boh arr skali ayam, sawi, bola2 pastu ntah ape nama nya ni yg cam tauhu goreng
Jepun slalu makan ni hahahaha

Ni tengok la dak kenit makan ni
Kiri kanan tangan basah
Pasal pe? mencelupkan tangan mencari segala harta dlm mangkuk
Bukan ade ape pun dlm mangkuk najlaa aku masukkan skali taugeh ngan ayam

Ni makanan tengahari kami..malam kang darling balik
Aku hidangkan lak ikan kerisi masak taucu
Adeh skang baru kul 5.00petang
Darling sampaiumah kul 8 lebih kang
Lapo nasik dah ni

3 Gtau jek:

Anonymous said...

Mate. This blog is amazing. How can I make it look this good ?

alinac lover said...

nyum2..sodap gak ek mcm tu

pasni nk mkn kutiow sup jgk la
hehhe

alinac lover said...

kak..jemput join GA yong

http://www.alinacshoppe.com/2010/12/giveaway-kalau-saya-shopping-di-alinac.html

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in