Mama....Nak Syenowww Salji

Lagi citer pasal dak kenit
Muahahhaa asik dok ckp nak snow salji
Mana le ade kat padang pasir ni nakk oiii
Mama ni pun baru jek tau kat sini ade winter
Ingatkan panas manjang ropanya ade gak musim sejuk

Ni aku tayang jek baju bulu2 najlaa
Turtle neck pun banyak gak aku borong
Nanti kalau ade lagi yg kenan aku nak sambar

Eekekkee chumil jek aku tengok dak kenit ngan bulu2 ni

Aku nak gak baju bulu2 cenggini
Tapi pendek la..
Nanti sejuk lak montot hehhee

Ada yang aku kenan darling ckp cam inspector gadget
Dah potong aku nak amik
Tapi pas pat lima kali aku belek mmg nmpak cam inspector gadget
Baju aku lenkali ahh baru tunjuk


13 Gtau jek:

rynas said...

comelnya...bila nak bersnow tuh...

Ena said...

eheheh..

cute je dah najla pakai..

cam inspektor gadget pun tak pe la.. janji ada..;D

Sidratul Muntaha said...

ehehe..
comel sungguh...

Makbed said...

ko pakai baju ada bulu kat kepala cam simba, lion king. gagagagagag

JaJa'Z said...

dah tu baju tu buat tayangan je ke? dah salji takde??

Lelord said...

@rynas hehhehe ade rezeki lebih baru leh bersnow

Lelord said...

@Enahahha xpe2 beli yg lain

Lelord said...

@Sidratul Muntaha sy comel ek auntie..macehhh

Lelord said...

@Makbed muhahhhaa siot arr makbed

Lelord said...

@JaJa'Z ishhh xde walaupun xde salji sini sejukkkkk kena arr pakai

matahati-aishahazhar said...

cantik baju snow tu...

aima in luv said...

comel baju snow tue...
teringin nk pakai.. tp kat malaysia panas .. hehe

Rohani Hashim said...

chanteq la bulu bulu tuh...huhu teringin jguak, tp dgn keadaan cuaca kt mesia nih..hohohoho gilo ko apo

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in