Huh!! Puas Hati Aku...Nape??

Hahahaha
Kalau sebelum ni N3 Aku Kena Goda
Skang ni la dia balasannya
Muahhahaha
Baru Puas Hati Aku

Heheehhee akhirnya bertemu jugak aku ngan ubi kayu
Beli 2 ketul jek...QR13
Kalau kat kampung free jek kan
Gali je kat belakang

Ni dia pelengkap ubi rebus aku nih
Goreng dulu cili api ngan bawang merah
Agak2 la yek kuantitinya...karang hancuss lak kualiti
Pastu aku tumbuk....masuk belacan skit tumbuk lagi
...dan kena tumbuk ikan bilis...xyah le lumat sgt

Seterusnya tumis la bahan2 ni
Aku masukkan sket air asam jawa..gula sket
Pastu aku dah rasa sedappp...garam aku x masuk pun
Ikan bilis ngan belacan dah buat sedapp masin dia

Sehingga menjilat jari
Darling kata sedappnya
Hahhaha aku pun rasa sedappp pasal dah lama x makan
Air tadi aku wat teh o jek
Memang terangkat abiss...licin



14 Gtau jek:

Makbed said...

ko memang menguji kesabaran aku yg pantang je nampak entree makanan. waaaaaaaaaaaaaa!!!~

Ain said...

wahhhhhhh, terliur dibuatnya....

kena carik jugak kalau gini....

BIONIC WOMEN said...

ubi kayu............sedapnya..
nak g beli ubi kayu ler

Lelord said...

@Makbed hahhahhaha makan jek makbed kang anak dlm perut terliur

Lelord said...

@Ainekekeke nampak menggoda jek kan

Lelord said...

@BIONIC WOMEN bestkan sesekali layan

Ena said...

huk huk..

teringin jughak..
ubi rebussss!!!

mamaaerish@eb said...

tidakkkkkkkkkkk....

sgt sedap... sambal blis tuh my fav tau... dpt mkn ngan nasik sejok... ltk kicap... ader lak ulam petai... sdpppppppp sgt... hu2

CuteOven said...

aduhhh...tak tau nak ckp..lebih2 lg bila tengkujuh mendatang... sedappp

Kauthar said...

ooohhh tidakkk..sedappnyaaa..kita kat malaysia ni pun tk berjumpa lagi dgn ubi kayu rebus nihh

mzhany said...

waaa obi kau...cecah kopi time hujan fuhhh layannnn

Jamiel said...

Makanan kegemaran ni..
Weekend ni blk kg cabut ubi la..
Terliur lak bila tengok post ni....

JaJa'Z said...

walawehhh..kat qatar ada ubi kayu gak rupanya..jaja tak reti la kak makan ubi ngan sambal..selalu cicah ngan gula jek..

EiJa ZaQuaN said...

adeii..sedapnye..cicah pulak dgn sambal bilis cili api..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in